Jan 11, 2009

Vicky Cristina Barcelona (2008)

Woody Allen la regie, Javier Bardem in rol principal, Penelope Cruz in rol secundar si 4 nominalizari la Golden Globes/2009.

Reteta de succes? Nu tocmai.

Vicky Cristina Barcelona are un subiect usurel si cam telenovelistic despre un trio amoros care tinde sa devina patrat in decorul pasional-exotic al Spaniei - o poveste de dragoste la care viseaza multe femei in timp ce spala vasele murdare lasate in chiuveta de barbatul personal.

Personajele principale, cele doua americance venite in vacanta in Barcelona cu directii sovaitoare in viata, palesc in fata cuplului bomba Bardem-Cruz, care tin singuri tot spectacolul, plini de verva clocotitoare latina. Doar pentru ei doi filmul merita vazut.

Daca esti barbat, probabil o sa te plictisesti cam tare. Daca esti femeie, o sa te identifici cu cele doua americance si sa ramai foarte dezamagita de final. Nu e ca-n filme, e ca-n viata. Fantezia e gata, snap out.

6/10

1 comments:

Anonymous said...

cel mai bine jucat mi s-a parut personajul rebeccai hall.

cel mai fascinant mi s-a parut cel al penelopei cruz, care m-a si distrat, de altfel si mi-a si adus aminte de rolul ei de magnata isterica din Blow. :)

chris messina foarte bine ales pentru rol.

javier - am vazut multe filme cu el si imi place atat de mult incat nu pot sa-l critic foarte obiectiv - a fost credibil si potrivit pentru rol, dar mi-au placut alte personaje jucate de el mult mai mult.

scarlett - oh, well, rol tampitel. :]

Daca esti femeie, o sa te identifici cu cele doua americance si sa ramai foarte dezamagita de final. - dubitabil ;)

filmul a fost ok, mi s-a parut mie, fix ceea ce trebuia sa fie.