Jan 13, 2009

RocknRolla (2)

In acelasi stil Guy Ritchie, RocknRolla nu ma mai uimeste. Ii stiu deja miscarile camerei, ii stiu replicile, ii stiu pana si intonatia replicilor, desi foloseste alti actori. Ritchie nu se reinventeaza, asta e problema lui mare.

In schimb, nu ii impartasesc viziunea lui Rin Tin Tin de aici. Filmul nu mi s-a parut prost jucat, pentru ca nu cred ca Ritchie isi ia vreodata personajele in serios. Exista tot timpul in filmele lui acei gangsteri sexy, care au o tinuta ireprosabila si maniere desavarsite. De parca Anglia ar fi facuta doar din lorzi. Dar asa intretii macar iluzia unei tari aflate intr-o continua descompunere. Mai bine va uitati la This is England.

Pe mine m-a distrat, m-am asteptat la o comedie si asta am primit. Nu mi-am mai facut idei despre filmele lui Ritchie de cand am vazut Snatch, copie fidela a lui Lock, Stock and Two Smoking Barrels. Dar tot m-as duce sa ma uit si la urmatorul lui film. De ce? Tocmai ca mi se pare ca e entertaining. Iar limbajul este seducator, imi plac acele comparatii pe care le fac personajele cand se doresc inspaimantatori.

1 comments:

Rin Tin Tin said...

Sunt si eu de acord cu tine. Ritchie nu isi ia personajele in serios, si nici postul de regizor:) Ai dreptate:)