Jun 10, 2008

The Onion Movie (2008)

Trebuie sa ai o gena a non-ridicolului in film ca sa vezi parodii. Eu n-o am. Nu-mi placeau nici filmele cu Leslie Nielsen.

In plus, parodiile americane sunt un fel de... inside joke. Daca nu faci parte din "colectiv", you just don't get it, desi majoritatea-s destul de transparente. Daca le pricepi, te enervezi ca nu mai scapi de aceleasi eterne locuri comune.

The (Untitled) Onion Movie nu este atat de rau ca alte parodii; in ciuda faptului ca terfeleste fara jena si pe fata destule clisee tabu, reuseste de cateva ori sa pozeze in ceva "mai serios", cu prospectiuni o idee mai adanci de knee-deep, dar batand saua aceleiasi iape: stirile idioate "de la ora 5", political corectness, minoritati, dizabilitati, perversiuni, Britney Spears, sex, Steven Segal si filmele proaste, plebea americana cu ochelari de cal samd.

Daca vreti sa-l vedeti ca pe o satira cruda a societatii, subtila ca un pumn in coaie, n-aveti decat. Eu m-am cam plictisit la filmul asta.

Nici n-am ras, dar am zambit sincer de cateva ori.

4/10

0 comments: